Kommer inte in på hotmail

Hallojsan. Idag har jag inte gjort nått speciellt bara lallat runt här hemma å små städat å sånt. Hämtade Tilda på dagis och gick sen till affärn och därefter var vi ute och lekte med en kompis en stund innan vi gick hem och lagade korvstroganoff.

Imorgon har jag heller inga speciella planer...trist.

Skit iriterande att jag fortfarnde inte kan komma in på hotmail, har inte lyckats på typ 3 dagar nu..Serven kan inte hittas står det bara..nån som vet vad problemet kan va??

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag hoppas det jag med..!

Bara så du vet det, så har du stavat din bloggadress fel, så klickar man på länken så kommer man inte fram till din sida. Skulle bara säga det ;)

2007-11-12 @ 20:38:29
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

haha nej, nu satte du in ett O mellan L och M... ;)

2007-11-12 @ 20:54:31
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0