Kryssning och sminkning

Vår tjej kryssning närmar sig med storm steg, det ska bli kul. Men nyss avbokade en av mina kompisar vilket jag tyckte va jätte tråkigt men här om dagen så ringde jag och tjatade och kunde ganska lätt övertala henne så nu e hon med igen! *weeeee* Vi kommer ha såååå kul, önskar bara jag hittar nått snyggt att ha på mig.
Jag fick ju en sminkning på MAke up store i födelsedags present, så jag funderar på om jag ska se m det finns någon tid innan kryssningen så jag e proffs mejkad till det. Men de e kanske roligare å spara till  typ nyår? (inte för att jag har några planer) Elr vad tycker ni??
image573

Kommentarer
Postat av: HELLO MOMMY

font-family: Tempus sans ITC;
Gå in i din stilmall.
På alla ställen där det står font-family: ....
; så raderar du det teckensnittet som står där och skriver in Tempus sans ITC mellan :
och ; glöm inte dom för då blir det fel!

hoppas du förstod?

kram

2007-11-09 @ 16:25:43
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0