Sjuklingar!

halloj! Kom nyss hem från Kista C. Va där när porarna öppnades vid 10 tiden med Iluna. Vi strosa runt i affärer, käkade lunch och tog en fika. Jag hittade två basic t-shirts en svart å en vit på h&m men jag ska lämna tebax den vita. Den satt alldeles för tajt och va för genomskinlig. Men den svarta behåller jag nog. Så jag kom typ precis innan för dörren haha så jag gör ett snabb inlägg innan jag måste klä på mig å Wille igen för att gå å hämta Tilda på dagis, men jag tänkte att jag var tvungen å göra ett litet inlägg iaf så ni vet att jag lever ;)

Sony e sjuk, han ringde nyss å sa att han va klar hos läkaren som gav dommen: halsfluss, antibiotika och en eckas sjukskrivning. Alla på han sjbb e typ sjuka så antingen har han fått de därifrån elr så har tilda släpat hem halsflussen i ryggsäcken från dagis, hn e ju snorig å hostig. Får hoppas att jag å Wille klarar oss.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0