Ledsen och orolig för farmor

Gör ett sabbt inlägg bara..

Min syster ringde mig tidigt i morse å berättade att min mamma åkt till farmr som bett henne komma dit för att hn har ont i hjärtat. Så mamma kastade sig i en taxi å åkte dit. Farmr har haft ont i hjärtat mkt den senaste tiden men det brukar hjäpa om hn tar nån nitro, men idag hadde hon tagit 3 utan att det hjälpt. Och farmor brukar inte be mamma komma när hon har ont i hjärtat men nu är det nog på allvar. Så sist jag hörde från mamma så va de på väg till södersjukhuset med ambulans å farmor va riktigt dålig, så Sony e å lämnar Tilda på dagis sen åker vi oxå dit. Men hon e gammal så det e förståligt m hennes hjärta inte orkar med, hon e ändå 94 år.
Ush tänk nu ligger hon å kämpar för sitt liv, min stackars lilla farmor. Ush jag blir så ledsen.

Men min syrra sa det att med min tur så går hon väll bort på min födelsedag elr nått sånt...
Det e sjukt hur mkt personer i min närhet som jag förlorat. De flesta går igenm å förlorar som mest en mor elr far förälder. Medans under mina 22 år har jag hunnit förlora pappa, storebror, farfar, och två "styvpappor".....

image498

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0