Nu e inte min blogg hemlig längre

Ända sedan jag skaffat min blogg så har jag inte givit ut adressen till nån jag känner, gav sedan ut den till en vän efter att funderat ett tag. Har inte velat göra det för att jag skulle kunna känna mig fri i mitt skrivande å bara babbla på om allt å inget å inte behöva tänka att nu kanske den elr den läser det här.

Men nu har min sambo vart på mig flera gg å sakt att han tycker min blogg e bra (förrutom att jag borde skriva mer m mig själv å skippa kändisskvallret, vad tycker ni??) och att jag borde göra mer reklam för mig själv så jag får fler läsare, så nu följer jag hans råd å har gjort lite reklam för mig sälv å tänker berätta för vänner å bekanta...Får se om jag märker någon statistik skillnad.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag håller min blogg hemlig för alla min vänner. Har fått så många "bloggvänner" istället. Men kul att se om din statistik förändras.
Ha en fortsatt bra dag!

2007-10-17 @ 12:27:50
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Nej det skall du inte göra. I värsta fall får du starta en ny anonym blogg, hehe!

2007-10-17 @ 12:35:21
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0