Ännu en morgon...

Halloj, har vart å lämnat Tilda på dagis. Sony brukar ju igentligen lämna och jag hämtar men imorse va han för trött efter jobbet så jag gick och lämnade henne så ska Sony hämta henne istället. Snart ska jag åka och möta Iluna i Vällingby och käka lunch eller bara ta en fika. Det ska bli kul å träffa henne, vi har ju galet nog inte träffats sen William föddes! Så det e verkligen på tiden :) Sen vid 1 tiden ska jagva på BVC med William. Och nån gg under dan så kommer Sonys brorsa å ska övningsköra med Sony och då ska de även passa på och åka å handla lite mat (det ekar i våra skåp haha).

Igår efter jag vart å hämtat Tilda så var vi ute på grann gården å lekte med en dagis kompis en timme ungefär...det får jag nog börja göra för att få tiden att gå så det inte blir så kaotiskt här hemma. VId 4 tiden kom Annika, vi käkade middag å sen va det dax för mig å Sony att dra till dagis på föräldra möte. DEt gick bra, kul att träffa allas förädrar det verkade jätte trevliga allihopp. När vi kom hem så sov Tilda, Sony drog iväg till jobbet och jag å annka bänkade oss framför tv:n. Vi kollade på idol, Grey's och fråga olle.

Nää nu ska jag stressa till bussen, e lite nervös över att åka buss med William å nya vagnen själv för första gången men det ska nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0