Önskelista ;)

lite saker jag funderar på att önska mig i present, eller bara saker jag vill ha/ behöver:

En snygg  stereo
Bh linnen (Mq)
Träningskort (sats)
Presentkort på smink (make up store)
Presentkort kläder (zara,H&M, MQ)
Nagellack+fil (färg lack, fransk manikyrset)
Våffeltång
Parfym (babydoll-ysl, sunset heat-escada)
Örhängen (guld pluppar, pärlor, stenar)
Jordgubbs halsband+armband (guldfynd)
Style A to Zoe-bok från bokus.se
Hårklämmor, stor & små
Make up penslar
Ansikts rengöring (make up store)
Våffelgärn

AAaa de va lite grejer det hahha..uppdaterar säkert med mer grejer snart haha :)
Använder den här listan för att veta vad jag ska säga till familjen när de fråågar se hihi, sen e den rätt bra så jag själv vet vad jag behöver å kan gå å handla om jag får en peng över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0