Sko köp

Sony har gått ut ikväll så jag e själv. Inget bra kommer på tv, så jag kommer väll sitta bänkad framför datan, funderar på att ha lite mini spa å använda min ansikts mask och måla naglarna iaf.

Jag behöver ett par jumpa skor som jag tidigare nämnt, några man bara kan dra på sig när man ska till affärn elr ut i sand lådan, vill även ha ett par snygga höst stövlar och ett par fina pumps att ha på mig om jag ska gå ut på min födelse dag. Men alla dessa skor har jag jag e j råd med, har knappt råd med ett par. Fast Sony sa att jag skulle få 500 kr att shoppa för eftersom han fick pengar att gå ut med idag så då kom jag på det här:

Jag handlar tre par skor på skopunkten och betalar för två.
  
Alla tre par skulle gå på under 500 kr. Jumpa skorna va ju inte d snyggaste kanske men om jag får två andra par såfår jag stå ut med ett par halv taskiga skor. De duger nog att ha i sandlådan.

Vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0