Blev lurad till bröllops mässa

idag va vi iväg med lilla familjen till sickla där vi träffade tarek en snabbis för att lämna hans väska.

Sen drog vi till söder för att kolla in streets som skulle ha nått bröllops tema i helgen. när vi kom dit blev sony helt paff. Han sa att jag lurat dit honom till bröllps grejenutan att han vetat om det, trotts att jag sakt till honom flera gg att det var bröllps tema denna helg hahaa det e bara han som inte lyssnar på mig. men vi gick snabbt sony nästan sprang) igenom det där, men jag hann iaf köpa 3 bröllops tidningar i all hast...

Sen köpte vi vat och åkte hem. Nu sover wille å sony, tilda ska snart gå å lägga sig å då väcker jag min älsklig och hoppas att vi får en lika trevlig kväll ikväll som vi hade igår.

kram

image1262

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0