Dop snart

God morgon! Nyss va mamma här å lämnade Tilda, glömde berätta för er att vi lämnade kvar tilda hos mormor när vi va där så hon har sovit där hela helgen och haft skoj. Där av den dåliga uppdateringen ifrån mig oxå eftersom jag passat på att mysa med min man när vi vart halft barn lediga hhahah :)


Nu sover båda mina pojkar lunch (tilda vägrar) så när de vaknar sen ska vi dra i väg till Panduro då jag ska få köpa lite material till dop inbjudnings korten som jag ska göra...för nu börjar det bli dax för willes dop tänkte vi.


Kommer uppdatera mer om det senare när vi har mer klart..kommer pula för fullt i veckan, inget e klart ännu varken datum, tid, kyrka elr lokal så jag ska ringa runt för fullt, får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0