Grillning med tjejerna...

Idag har jag vart iväg hela dagen, direkt efter att jag lämnat Tilda på dagis så åkte jag till Iluna på grill lunch. Det var jätte trevligt, det var jag, william, Iluna, Enzo, Carro, Madelina och Becca. Vi grillade och åt gott.


Sen gick vi å hämtade Emilio på dagis och efter en stund kom sony och Tilda å barnen fick leka.


Sen åkte vi och köpte thai mat som vi nu avnjutit.

Förrästen, när vi va i hässelby så hängde det röda skynkten ut från alla fönster överallt, vad fan betyder det?? Blev skit nyfiken..nån som vet??

image1208

Kommentarer
Postat av: iluna

röda skynken i protest mot
Högerstyrets utförsäljning av allmännyttan.

2008-04-05 @ 07:21:58
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0