halva moderkakan

halloj har fortfarande piss ont i hals jäveln!

tittade nyss på barnmorskorna på 1:an alltid lika bra. kände igen mig lite i kvinnan som födde barn å moderkakan inte ville komma ut, det hände mig med.  elr nästan, min gick nämligen sönder å bara halva kom ut, så de sa åt mig å andas lustgas hela tiden tills de e klara för det här skulle göra ont, så stod en å grävde mig där nere å en låg typ på min mage å tryckte å klämde, å gissa om det gjorde ont!!! men jag andades på i masken i nått som kändes som en evighet, kommer ihåg att jag tänkte att om de inte tar bort masken snart så kommer jag nog tuppa av för nu e jag heeeeelt borta! men jag överlevde å de fick ut min trasiga moderkaka men det gjorde nog ondare att få ut den änn att föda barn.

e skit trött å hängig, imorn tar jag nog en tripp förbi öppna förskolan.
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0