Släng ungarna i slasken!!

Hello hey! E heeeeeeeeeeelt jävla slut i kroppen! Har precis tränat så att mina armar och ben e helt skakis!! Shit pommes Frite! Nää mendet e skönt :) Va även ute å promenixa i 45 min idag så jag e rätt så stolt över  mig själv, u go girl!!

För övrigt så va jag å sony å handlade en snabbis imorse, därefter gick jag ner till öppnis och träffade min vän N och hennes dotter. Sjöng lite, fikade och gjorde mitt hand och fot avtryck på Willie. Han har värsta mega händerna och fötterna gemfört med vad Tilda hade på sitt avtryck som jag tog när hon va typ 3 mån :)

Efter dagis gick jag å barnen till lekparken där vi mötte N och hennes barn. Så där va vi och lekte och umgicks i solskenet tills det var dax att gå hem å göra middag.

Igår fick Willie bada i slasken medans jag lagade mat och idag var det Tildas tur, det underlättar verkligen att sätta en av ungarna där, då blir det barnet så tyst å lungt å jag kan fokusera på matlagning och barn nr 2 :) Så det e ett gott tips som jag kan ge er föräldrar, prova slasken!



Förrästen Willie vaknade kl 5 i morse å vägrade somna om så det va bara att gå upp och självklart vaknade Tilda då oxå, men det e lite väl tidigt för oss... så man kan ju lungt säga att han var ganska trött under frukosten elr vad tror ni?
image1275

Kommentarer
Postat av: iluna

då vet du hur vi har de med tidiga mornar..frågade BVC om man kunde göra nått, men hon trodde att någon av oss varit morgonbarn och då har dom ärvt de..så att de kommer nog hålla i sig sa hon :(

2008-04-23 @ 06:02:42
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0