Sorry :(

Hej förlåt för att jag uppdaterat dåligt den senaste tiden....det har vart nån annan som blockerat datanmed sin playstation haha :)

igår va vi som sagt hos min mamma hela dagen det var trevligt, kusinerna lekte för fullt, jag fick umgås med mamma å syster yster och jag hann även ta en sväng förbi jobbet och hälsa på.

Det va kul å se alla barnen på jobbet, de hade blivit så himmla stora, de som va minst när jag slutade va typ störst nu!! Men de kom ihåg mig..Hej Annelie!! ropade de när jag kom, så de värmde, lite sugen bölev man på att återgå till verksamheten. Men jag gissar på att när det väl e dax sen så tröttnar man nog rätt fort på det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0