Dagens shopping

hej

har haft en riktig tuff natt då båda barnen bråkat med mig. Så jag har sovit riktigt dåligt i natt, ick ju å la mig typ halv 1 oxå plus att jag skert va helt slut efter kalaset igår. Så idag e jag sliten.

Men konstigt nog så orkade jag dra iväg till V-by och ta en lunch med Iluna och shoppa lite.

Fick hem en tee som är lågt skuren i ryggen från H&M och 2 bodyn även dem lågt skurna i ryggen från Gina Tricot för det ynka priset 29 kr /st!!! Och så en fleece tröja till Willie från Åhlens.

 

Och JA mina damer och herrar, jag kan ha body och tajta tröjor igen :) E så jävla glad för nu märker jag verkligen hur mkt jag har gått ner i vikt och det e så underbart!! *lycklig*

Kommentarer
Postat av: Louise

Har letat ihjäl mig efter bodys på Gina men här är dom tvärslut :(

2008-08-23 @ 00:59:50
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0