Det är ni som får mig att älska livet!

Såååå vad tyckte ni om programet? Var det bra?
Jag tyckte det va jätte bra, synd att det var så kort bara.
Jag måste erkänna att jag fick tårar i ögonen när hon var och skolade in sin dotter på 6-års verksamheten. Ush tänk att snart e det Tildas tur. Det kommer ju gå skit fort till att hon fyller sex år, de har ju gått skit fort hitills och hon ska ju fylla 3. Shit Pommes frites!!!
Jag kände igen mig så mkt när hon sa att hon fortfarande kan sitta och tänka: Shit är jag mamma!?
Man har vart det i flera år nu men det e fortfarande lika ofattbart!

Å gud vad jag ska ha många barn i mitt liv! Jag älskar barn, de e så underbara på alla sätt och vis. Mina barn gör mitt liv, mina barn ger mig lycka, mina barn gör mig, mina barn är mitt ALLT!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0