MMMmmmBop va många kidz

Här har vi mina gammla idoler haha, minns att jag va halvt besatt av dem när jag var yngre. Speciellt i den yngste (zac), snacka om att grabbarna kan producera barn! Men de kommer ju själva från en stor familj så jag gissar att de har dem "generna" ;)




Nu är ÄNNU en Hanson-bebis på väg! Det blir många pojkar för de tre bröderna Hanson. Yngsta brorsan Zac,22 har sonen John Ira Shepherd, 3 månader tillsammans med frun Kate. Äldsta brorsan Isaac, 27 har sönerna Clarke Everett, 16 månader och James Monroe, 7 veckor tillsammans med frun Nikki.

Nu väntar mellanbror Taylor, 25 sitt FJÄRDE barn, som också blir en pojke! Taylor och frun Natalie, 24 blir föräldrar igen i vinter. Jordan Ezra, 5 ½, Penelope Anne, 3, och River Samuel, 23 månader ska få en lillebror. Mellansystern Penelope Anne är ensam tjej bland syskonen och kusinerna. Taylor och Natalie har alltså fyra barn vid 24 och 25 års ålder, inte illa!

Källa:
Kändisbebisar.se

Kommentarer
Postat av: iluna

åhhh ja va så kär i taylor..han va bara föööör snygg :D Men d ee helt sjuk va barn dom lyckats producera

2008-08-20 @ 06:54:44
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0