7 jan ger jag mig ut i arbets livet igen!

Nu håller jag på å bakar bröd som jag senare tänkte gå å dela med mig av till en granne som ligger sjuk med sina två barn, vilket inte låter så kul. Så jag hoppas jag kan göra dem lite glada i elendet iaf...

Efter hämtningen idag tänkte jag att vi skulle baka lussebullar och pepparkakor här hemma idag. Så det verkar bli en riktig bak dag idag.

Har förrästen glömt berätta att jag igår va på möte med min chef och pratade om när jag ska komma tebax. Den 7 jan e det slut på det roliga och tebax till vardagen för min del!
Men jag ser fram emot det faktiskt, e ganska less på att gå hemma nu, har ju gjort det snart i 3 år så nu får det fan va nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0