Hur fan klarar man av att vara tonårs förälder????

halloj

har vart i affärerna idag i gen och letat present och idag slog jag till på något och hoppas att det duger, det e något jag själv skulle vilja ha iaf, det e väll så man ska shoppa till andra va!?

Hörde en hemsk sak om en bekan som natten till igår blev överfallen av en man med kniv. Allt var helt oprovocerat och mannen hoppade fram från en buske å började hugga för fullt. Lyckligtvis så klarade sig min bekante vän utan några större skador med är väldigt chockad. och det kan jag mkt väl förstå.

Ush å fy, det känns så hemskt, man vet aldrig vad som kan hända. Hur ska jag klara av att vara tonårs förälder!? Hur fan klarar man en sån sak????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0