Lucia 2008

Har glömt att visa bilder från årets lucia tåg. Det va iaf jätte lyckat å fint.
    


Paketet som vi föräldrar lagt ihop pengar till och gav en varsin till varje fröken!


När jag satt där på lucia fikat så kom jag att fundera på hur det kommer att bli nästa år då barnen har lucia på varsitt håll och säkert nästan samma tid + att jag kommer att behövas på mitt eget dagis lucia tåg. Hur löser man det och hur ska det gå ihop?

Antar att man får dela upp sig så pappa e hos ett barn och tittar och mamma elr ex mormor e på ett ställe och tittar och så får man hoppas att mitt jobb firar lucia på en annan dag än barnen dagis elr att jag kan ta ut komp elr nått. Ush nu börjar pusslandet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0