Tjejerna på stan!

Hej
idag har jag och Tilda haft en riktig tjej dag på stan, bara hon och jag, INGEN WILLIAM (som hon själv sa om och om igen), Vi va och tittade på nk:s jul skyltning (åste nog vara deras sämsta år måste jag säga!) sen gick vi runt på nk å kikade, Tilda fick leka läääänge inne på barn avdelningen och mamma fick shoppa lite :)

Därefter blev det ett varv på kungsans julmarknad, lyssna på jul sånger, klappa ponnys och titta på skridsko åkarna. När magen började kurra drog vi oss mot donken, fick ballonger och drog hem. Tilda va helt slut och somnade på vägen hem. Jag hade en riktigt härlig dag och tycker det var såååå underbart mysigt att äntligen få ha lite egen tid med min lilla tjej!

Mamma älskar dig min lilla skrutt!


Kommentarer
Postat av: GucciMama

hmmm vad har hänt här inne ? TAck för tipset...:-)

2008-12-14 @ 22:31:55
URL: http://guccimama.blogg.se/
Postat av: Annika

Så kul!!! Kan tänka mig att lilla Fröken var nöjd!! Egen tid är viktigt.. men inte alltid det hinns med... hemma hos oss iallafall.



Trevlig måndag!

2008-12-15 @ 00:22:27
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0