halluuuu ...

halluuuu

E riktigt seg idag, men vi har iaf kommit iväg och shoppat jul maten. Så nu e de klart. Lite smått å gott som saknas bara, typ julgodis å dekor. Ja jag vet att man ska vara hurtig å baka sånt själv, jag gillar juh det oxå. Men i år har det inte funnits tid och energi riktigt så de blir köp snask i år.

Får heller inte glömma å köpa snask och bingo lotter till den 23:e, vi har nämligen en tradition i min fam då vi spelar bingolottos uppe sittar kväll varje år kvällen innan jul afton så det får inte missas. När vi bode nära min familj så va det mysigare då vi alla samlades och spelade ihop men nu blir det bara jag och mannen men det e lika mysigt för det!

Funtar fortfarande på å baka nått till jul fikat men vet inte vad...älsklingen blir tokig på mitt velande så honom vågar jag inte bolla ideer med haha.

La barnen för en stund sedan och då märkte vi att Tilda hade feber 38 grader. :( Hoppas hon inte blir sjuk nu till jul.

Jo, en gran har vi införskaffat oss nu oxå, det blev en silver gran i år. Nu ligger den på balkongen för att min älskling ligger och snarkar i soffan får se när den kommer upp (imorgon tror jag).

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0