Fika och promenix

Halloj, blir ett till litet snabb inlägg (verkar bli många sånna idag :P ) vaccinationen gick bra, Wille blev såklart inte så glad eftersom det gjorde ont men för övrigt gick allt bra. Därefter tittade jag in på öppna förskolan där en från min förra mamma grupp väntade på mig, vi tog en promenix å därefter en liten fika. Jätte kul å träffa henne igen, borde träffas oftare eftersomvi sitter i samma båt och bor väldigt nära varan, men tiden bara flyger iväg när man sitter här hemma och hux flux så e det dax å hämta storasyster på dagis å middag å allt som ska göras...men hon e iaf jätte gullig, jag fick en liten present till wille oxå, jätte snygg skjorta och byxor från mexx (tack tack).

Nu skriker Wille argt på mig så got 2 go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0