Hej hopp gummi-snopp

image951


Hej hopp gummi-snopp!


Sorry att jag typ inte har skrivit på hela helgen...efter vi va på bio (ja, den var faktiskt ganska bra, en typisk tjej film så sambon va väll inte lika entusiastisk som jag va) så mådde jag inte så bra. Fick frossa, så vi åkte hem och gick å la oss, under natten frös jag som fan (hade säkert riktigt hör feber) på morgonen mådde jag lite bättre men testade att ta tempen å då låg den på 39 graders feber (och då kände jag mig hyfsat pigg lixom!) hade ont när jag pissade (som jag haft ett tag nu, dumma mig!) och hade skit ont i mina njurar så jag ringde å fick tid till vårdcentralen som konstaterade att jag hade en hög urinvägsinfektion så nu går jag på pencillin i 10 dgr och idag e första dagen som jag mår hyfsat bra...

Så så kul har jag haft det i helgen, ad har ni själva gjort??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0