Junibacken imorn

Iaf, det jag skulle säga var att imorgon kommer vi sjunga för henne på morgonen och hon får ett paket (en damsugare) och sen kommer min mamma att komma och ta William så Tilda för hela dagen för sig själv med mamma och pappa (vilket kan va lite lyx för en 2 åring med en krävande lillebror på 6 mån) å så drar vi tre musketörer iväg till Junibacken för en hel dag. Jag tror det blir toppen roligt för henne och oss. Och på söndag kommer lite släkt och vänner å smaskar tårta, det blir nog jätte bra :)

image973

Så imorgon kommer jag nog inte skriva så mkt, kanske inte på söndag heller men jag lovar att uppdatera sen när jag har tid med en massa bilder (eftersom i hittat vår kamera igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0