öppna förskolan

Hej hej, har vart med en från min mamma grupp på öppna förskolan nu på förmiddagen, det var trevligt.

William tyckte det var jätte roligt, han låg på golvet å rullade runt som en tok, folk fick väja på sig hela tiden för att han kom rullandes haha, har aldrig sett honom rulla så mkt. Han var på riktigt glatt humör idag. Sen fick han sån här gröt på burk som han älskar och käkade upp mer än halva burken *wee* haha, kul å veta att han gillar nått iaf.

De hade även majs krokar som barnen fick smaka på å han ääääälskade dem, blev tokig när dem tog slut å skrek tills han fick en ny i sin hand haha så det  var populärt, tyvärr har jag inga hemma, men köpte hem smörgås rån så får se om det kan duga.

I eftermiddag kommer min kära vän Diana på besök, hon ringde nyss och sa att hon va i stockholm och tänkte titta förbi, då blev jag glad kul kul!

Puss å kram vi syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0