Solskens promenad

God morgon.

Va å lämnade tilda och sen gick jag en lång promenad (50 min) i solen, det va såå härlig.

Jag får värkligen tänka när jag e ute å går, fast  jag kommer tråkigt nog aldrig fram till så mkt, går mest runt å grubblar bara.

Idag har jag tvätt tid oxå å så ska jag ringa lite samtal vid 11 tiden tänkte jag...

Wille har fått sin morgon gröt oxå men jag blir så irriterad för han typ fräser ut varje tugga han får i mun och allt hamnar på mig..så jag har gröt över alla kläder å armar å ansikte de e inge kul :(

image1055

Kommentarer
Postat av: tajny

Hej hej titta gärna in i min blogg och var med och tävla om ett sött smycke! :) Ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0