Bröllop idag.

Så kul som vi hade det igår önskar jag att vi hade varje helg :) En riktigt lyckad familje dag. Det värmer i mitt mamma hjärta.

Idag ska vi ju på bröllop, jag har hittat en typ skjort klänning på hm, med ett läderskärp i midjan som jag får ha. vet ännu inte m jag ska ha det till strump byxor eller jeans vi får se.Det känns inte så jätte uppklätt men det e ju inte ett formellt bröllop så det e ju valfri klädsel så det blir nog bra iaf. Nä nu e det nog dax å börja göra sig i ordning tänkte locka håret lite oxå. Så nu blir det inget mer bloggande från mig idag för vi ska ju ut å käka å festa lite efteråt så ni hör nog från mig imorgon igen. Ha en mysig söndag!

image899image900

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Har sett den bara en gång, men redan
en favorit-reklam.

Skjortklänningen var snygg. Formellt, så den borde passa bra.

2008-01-27 @ 11:27:01
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Emmy

Fin skjortklänning!
Hoppas du får en trevlig dag.

2008-01-27 @ 12:30:20
URL: http://Kennelgnistra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0