Brudparet snodde min bröllops resa!

Ja igår var jag ju som sakt på bröllop. Det var ätte trevligt.
När bruden till slut (ca 30 min sen) anländer till kyrkan så blir hon förd av sin far nerför alltaret och framför henne går hennes tärna med dottern som är klädd i en koreans national dräkt av nått slag och kastar ut rosen blad, så sött. Bruden e för övrigt underbart vacker i sin vita klänning. Den e axelbandslös och tajt kring midjan för att sen bli lite vidare ned till, på överdelen går det lite som horisontella veck och överdelen är beströdd med glitrande paljetter av nått slag. Och bruden har utsläppt hår i lockar som e fästa lite på bakhuvudet och en liten söt tiara. Buketten var av det mindre slaget och gick i ljusa blek rosa rosor typ.  Brud gummen hade frack och fick blomma. De va jätte söta.

Själva cermonin va väldigt liten och intim vi var ca 10 gäster, så man käde sig hedrad att få vara där å dela deras dag.

Efter cermonin blev vi bjudna på champange, tårta och snittar. Vi skålade och brud paret öppnade sina presenter.
Tårtan var jätte god, den var vit dekorerad med färska blommor. Innuti var det en maffig choklad mousse som bröts av av en god kräm av mango passions frukt super gott.

Efter en stund blev brudparet hämtade av en vit limosine som tog dem till berns salonge där vi alla möttes upp för drinkar och en 12 rätters asiatisk inspirerad middag. MAten var jätte god med bla: lam, revbenspjäll, sushi, tigerräkor och kyckling med chasew nötter mums!
Där efter blev det några fler drinkar tills det var dax för brudparet att dra sig tebax till sitt rum som de hade bokat med egen jacuzzi på rummet, så de hade ganska brottom att komma bort från oss kan jag tänka mig :P

Och nu sitter de på ett pla i 24 timmar som ska ta dem till mitt dröm rese mål (era jävlar!!) Maldiverna. (själv har jag alltid drömt om att resa dit, har sakt att nån gg ska jag dit, iaf på min smekmånad).Där de ska bara njuta av varandra i 9 dgr.

Jag önskar dem all lycka till!

image902

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0