E-legg

God förmiddag på er..
Min mamma va här i morse på en snabb fika (hon har alltid brottom hem till ingenting) och jag va fram å tebax till banken.

Jag gick till banken för att jag glömt bort min kod till min e-legetiomation (har försökt massa olika kombinationer skit länge nu men minns inte vad de va för nått) så sitter jag med telefon i handen å ska precis ringa supportet för att få hjälp å skaffa en ny, när tanken slår mig att fan jag provar en gg till. Tror ni inte att jag kommer in på första försöket!! Helt jävla sjukt att man helt glömmer bort i flera månader å så helt plötsligt bara poppar det upp i huvet. Så det va bara å lägga på luren och nöjt göra mina ärenden på nätet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0