Måndag

Jaha då har man kickat igång vardagen igen då. Måste säga att det va liiiiite segt å gå upp imorse, kom en aning sent till dagis men annars flöt morgonen på bra. Nu sover William och som vanligt passar jag då på å göra några inlägg. Nu på morgonen har jag även hunnit med att göra några viktiga samtal oxå så det känns skönt. Ska ta en snabb städning här hemma sen och kasta på mig lite smink, planera middag osv sen har jag inte så mkt mer att göra men då har väll klockan hunnit bli dax-att-hämta-tilda redan så  då har denna måndag sprungit ifrån mig oxå.

Men måndagar brukar vara sånna dagar som jag inte gör så mkt på, jag e mest hemma ringer samtal, städar å fixar å donar planerar för de kommande dagarna i veckan och det känns ganska skönt.

Vad brukar ni göra på Måndagar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0