Min bebis mår inte bra! Nått e fan fel!

Min lille bebis mår inte bra! Han e sjuk! :(
Han har haft problem i över 1 månad nu med att han vill klia och riva sig i huvudet och pannan hela tiden. Förmodligen kliar det som tusan. Har bara blivit ignorerad på både bvc och läkarmottagningarna som jag har haft tele kontakt med, de säger bara att han förmodligen e torr och ska smörjas och smörjas, vilket jag gör hela tiden med en massa olika krämer men inget hjälper. Sen trode ju bvc att han kunde va mjölk allergiker men det trodde abslut inte läkaren på telefon som jag pratade med.

Men under helgen har det blivit värre. Han har fått utslagg i ansiktet och har verkligen jätte tufft, han bara gråter och försöker riva sig i huvet hela tiden. Har svårt att sova på nätterna för han bara river sig och så har han blivit förkyld å har feber å hosta å kräks på det med stackarn. Han e så liten, det gör så ont att se. Har köpt tunna vantar som jag försöker ha på honom så att han inte ska klösa ut ögonen på sig själv men det funkar sådär han har ju fortfarande jätte jobbigt eftersom det kliar konstant.
Han ser hemsk ut i ansiktet och bara gråter å skriker, han ser nästan ut som om han svullnar upp...

Så imorgon sätter jag mig och ringer och ska va sten hård på att få en tid så fort som möjligt för det här går inte längre, nått e fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0