Mitt huvud sprängs

Hej hej sorry att jag vart dålig på att uppdatera senaste tiden, men humöret mitt e inte på topp och därmed inte min skrivar lust heller. Håll ut!

Igår kväll satt jag och Sony och kikade på tv och plötsligt smäller det till i huvet och jag får ett migän anfall. Bara pang bom sådär. Hade inga Eaze hemma (dem hjälper faktiskt) måste se till så att jag alltid har det hemma jag e så dum. Så jag slängde i mig två alvedon och nän annan stark  värktablett som jag fick efter förlossningen tror jag ch det började lätta lite gran så småning om. Men det var ändå ett litet anfall för jag kunde ligga och prata lite och röra på huvudet och så vilket jag annars inte alls kan. Men iaf det lättade, men nu imorse när jag vaknade så har jag en riktig ordentlig huvudvärk. Inte migrän liknande men en riktigt ihållande jävlig huvudvärk, kul lixom å vakna till det :( Tänkte att jag skulle äta frukost å se m det hjälpte innan jag proppade i mig massa tabletter det första jag gör på morgonen men nu har jag käkat och huvudet e fortfarande på att sprängas. Så jag får väll ta några alvedon snart å se om de värkar, annars blir det nog en promenad för mig, de brukar oftast ta bort min huvudvärk, lite frisk luft e ju alltid bra.

Idag ska väll allt jul pynt bort va!? Får se när man orkar ta tag i det...

image856

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0