Nyårs bilder.

Fick lite bilder från ilunas kamera från nyår som ja nu tänkte dela med mig.

           

Det e då lite bilder från när barnen fick leka av sig lite när vi kom, de hade jätte kul, de va ju så länge sen de sågs nu eftersom båda går på dagis. Men de blev även en del min! min! haha. Sen e det bilder på en nyårs klädd mamma och pappa. Efterätten som åts efter tolv slaget då barnen lyckats vakna i precis rätt tid och fick va med å smaska gino med glass mitt i natten. Och efter det blev det lite hopp i sängen och kikande på raketer :)

Får se om jag uppdaterar lite med mina bilder senare när jag fått fatt på min kamera.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad stor William har blivit! En riktig man :) Det är så roligt med dina barn, för de är så otroligt lika BÅDE dig och Sony. Man ser er båda två i era fina kids. Hoppas allt är bra annars! Take care

2008-01-03 @ 21:13:33
URL: http://elinmelwinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0