Nytt år och utelåst

Jaha då va det 2008 då..det känns sådär. Allt i mitt huvud känns för tillfället kaos kaos kaos. Jag har beslut att fatta men kan verkligen inte göra det, vet varken ut elr in och det e det som gör mig så snurrig. Jag hatar när jag inte har någon "plan" då känner jag mig vilsen. Jaja hoppas att det blir bättre snart för jag vill inte fucka up hela början på det här året...

Nyårs afton var iaf trevlig, vi va som sakt hos goda vänner som oxå har barn vilket passade jätte bra för Tilda. När vi kom dit vid 6 iden så hann barnen leka ett tag innan det var dax att sova. Därefter började vi med maten. Oxfile, potatis gratäng (som jag misslyckades med och gjorde till nån slags soppa)  och bernaise sås men det var iaf skit gott! Det måste jag nog säga är min favorit mat. Så god mat, god dryck och trevligt sällskap. En trevlig kväll helt enkelt. Efter typ 1 timmes ringandes efter taxi så fick vi en bil och åkte hem. När vi kmmer hem å står utanför dörren så märker till vår förvåning att vi glömt nycklarna hos våra vänner! Det va bara för sony å hitta en taxi(som han fick bråka om) och åka tebax å hämta nycklarna. Så där satt jag i trappen men två barn och packning mitt i natten haha. Lite komiskt ändå nu i efterhand. William sov som tur va hela tiden i sin bilbarnstol men Tilda var vaken och var jätte duktig på att sitta fint och sjunga sånger tyst med mamma. Det gick iaf jätte fort tills pappa va tebax med nycklarna och vi kunde komma in och kasta oss i säng.

Bilder kommer senare, tror jag glömde kameran hos Iluna oxå :P


Kommentarer
Postat av: iluna

hej..vi har inte eran kamera här, ja har iaf inte sett den någonstans

2008-01-03 @ 08:27:20
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0