Toalettbesvär...

Ush å fy! Tror jag åkt på en urin vägs infection. Inte kul, började känna av det lite i går och nu på kvällen har jag fått ont bak vid högra njuren typ.

Låter säkert skit skumt för den sm aldrig haft det, men för mig e det lite som att ha huvudvärk haha. Nä men har haft infekton efter infektion hela tiden när jag var yngre (höll mig i stället för att gå på toa, e fortfarande poffs på det :P) och till slut så pajade det mina njurar så nu går en vanlig urinvägs infektion nästan raka vägen upp i njurarna på mig å blir en njurbäcken infektion ist. Inte bra och gör jävligt ont, men det brukar funka med antibiotika bara.

Men nu va det faktiskt några år sen jag hade problem med detta, men jag känner ju igen symptomen...ska avakta lite till å sen m det inte blir bättre får jag väll ringa ner till vårdcentralen.

Har så jäkla ont bak i njuren nu bara, hoppas jag slipper feber i natt bara. Såååå jobbigt att vara sjuk och ha två små barn som skriker i två olika rum mitt i natten. Så e man själv å springer som en tok från rum till rum, yrvaken som man e å är sjuk. De e fan inte kul :(

image928

Kommentarer
Postat av: elli

visst är de fina?? :D

2008-01-31 @ 21:41:39
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0