Träningsvärk så jag inte kan skita

Har ju vart så duktig och börjat träna nu den senaste tiden, det har vart power walks med vagnen, gym och pass. Det har vart både kul och skönt. Men jag har inte köpt någt kort ännu utan gått på sånna här prova på gratis grejer och jag har bara en sån kvar sen vet jag inte vad jag ska göra. Det e så jävla dyrt med kort på sats men det e bara där de har barnpassning, känns inte riktigt som om jag har råd...får se hur jag löser det hela.

Träningsvärken börjar så småning om att lägga sig iaf efter Onsdagens pass som tog  stenhårt på min lår! Att sätta sig på toa va ingen lek kan jag säga!!

image873

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-20 @ 21:30:09
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0