Senaste Tillskottet i familjen :)

hej sorry för dålig uppdatering ingen men här har det vart fullt upp.

Hela helgen har vi i pricip haft barnvakt så jag och älsklingen har vart ute å käkat och ätit gott på Gerdas (älskar), vi har vart på bio två gg ( hancock, dark night) osv...en massa mys helt enkelt.

Och idag va vi och hälsade på min äskade syster som äntligen fått sin lilla pojke!! Han kom i natt 02:40!
Han har inget namn ännu men är otroligt fin! Jag är en sååå stolt moster!



Och nu sover barnen, sony e å tvättar bilen och jag borde igentligen vara mitt uppe i packningen, men kände att jag måste höra av mig till er lite oxå.

Imorgon bitti drar vi iväg på bil semester ner till Vimmerby småland och Astrid Lindgrens värld bla. De ska bli så kul! Men jag kommer därför inte att blogga så mkt, men hör av mig igen när vi kommer hem.

Ha det så bra så länge, för det tänker vi ha!! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Sööööt

2008-07-30 @ 10:32:55
URL: http://prinsessanmaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0