10% på dessa fina barnkläder bla....

Här är några av mina favoriter från Liten & Trendigs baby avdelning. Om det var något som ni fastnade för så tycker jag ni ska passa på och göra en beställning denna vecka då alla mina läsare erbjuds 10 % på hela sortimentet då de anger koden "annelie" när de handlar.

Jag tycker att  det e bra kläder till ett bra pris och dessutom så har de alltid fri frakt vilket är ett stort + enligt mig, leveransen går på ca 1-3 dgr och det är 30 dgrs retur rätt!

Jag vet att min alfons och milla tokiga 2-åring här hemma skulle bli överförtjust i dessa kläder.
                99 kr
   
                79 kr
            
         189                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
                249 kr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0