Full rulle idag innan resan till kamelernas land

Good morning my peapole!

Idag e de full rulle för mig, jag drar ju till kamelernas land imorgon bitti.
Så här tvättas det och fixas å donas för fullt. Ska kanske packa lite oxå ;) Har nämligen inte änns börjat att packa ännu haha...

Vi åker nog hemm ifrån vid 5 tiden imorgon bitti och hämtar upp Iluna och sen vidare till arlanda, där ska vi växla pengar och sen checka in :D

Så jag måste gå å ta ut kontanter oxå. Elr det kan jag iof sig göra på arlanda men jag vill ha lite koll så jag gör nog det idag.

Hade tänkt att jag skulle mobil blogga lite när jag e där men mms va svin dyrt så möjligt vis blir det nått inlägg enbart med text (inte lika kul, men det e nått iaf).

Sen vet jag att jag nämnde nått om en tävling för ett tag sen och jag lovar att när jag kommer hem så ska den bli av. Så håll lite utkik.

Nä nu ska jag ner till tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon, hoppas du får en bra dag idag ;)

2008-03-13 @ 11:03:08
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0