Make up store

När jag fyllde år i oktober så fick jag en privat smink kurs på make up store, en sån då man sedan får plocka produkter för 500 kr. ( har gjort denna sminkning hundra gg om, alltid lika kul) och den går ut i april så det blev lite brottom nu att boka en tid. Men jag lyckades få en tid på Mån kl 14.00.
Har väntat så länge med att använda den för att jag ville bli sminkad innan jag skulle gå ut elr göra nått liknande, inte bli jätte fint sminkad å gå hem å sitta framför tv:n, men men nu får det bli så iaf...

Men Det ska bli kul, behöver uppdatera min sminkväska lite. Behöver bla, en mascara, consealer, någon rengörings produkt, ett nytt solpuder och kanske nått vårdande för läpparna.

Nu kommer jag ju inte ha råd att köpa allt detta men kommer nog prioritera solpudret (som jag använder dagligen och inte kan leva utan och någon typ av ansikts tvätt iaf...mascara och consealer kan jag köpa billigare nån annanstans men jag vet att jag e för snål mot mig själv för att göra det så det kommer inte bli av... ja vi får se vad det blir.

image1142

Kommentarer
Postat av: elin

åh makeup stor är ljuvligt! Själv suktar jag efter deras galna mintgröna nagelack, så coolt! Tyck gärna till på min blogg ;)

2008-03-28 @ 09:13:16
URL: http://enny.fashionblogg.se
Postat av: Marie

Jag är sugen å prova deras underlagscreme har hört att dom blandar den personligt.

2008-04-10 @ 20:10:20
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0