Såååå jävla nära att jag åkte till Indien

jaha vad ska man säga??

Har ägnat hela dagen med att leta resor. Först hittade vi en riktig dröm resa 2 veckor till krabi thailand för 4.000! Hajja vad underbart att få dra 2 veckor utan barn och bara få vara Annelie i 2 hela veckor...men min res partner kunde inte va borta i två veckor så vi fick leta vidare...

Hittade då en vecka till goa indien som vi nu har bokat och som avgår på torsdag, allt e fixat med pengar, barnvakt osv. Imorgon ska vi bara fixa visum och betala resan...underbart

Så stod jag nyss å packade vad jag behövde ha med mig och tog en snabb titt i passet, tror ni inte fanskapet har gått ut! Nu e allt bara å glömma..e lite deppig just nu, jag behövde verkligen det här.

Visst vi kanske kan planer det här lite bättre å åka lite senare men jag behövde det här nu, nu, nu! Inte om en månad elr två!

FAN OXÅ!!!

image1065

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Men går det inte att fixa ett provosoriskt pass? Min syster gjorde det när hon skulle utomlands en gång... det är nog dyrare iofs, men värt att kolla upp!

2008-03-02 @ 20:43:28
URL: http://cammillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0