Fan har väntat på min jävla tvätt tid forever!

Det började i Torsdags då jag trodde att jag hade tvätt tid, eftersom jag tvättat på torsdagar de senaste veckorna, men när jag kommer ner i stugan med all min tvätt så visar det sig att jag har glömt att boka en ny tid helt och hållet!
FAN OXÅ!!
Så bokade jag då en tid till Lördag (idag) men tvätt högen bara växte å växte så i går va jag nere i stugan om och om igen för att se om det var någon som inte på började sin tvätt tid, men alla va punktliga å jävliga hela fucking dan! Så jag fick snällt vänta tills idag.
Å så trodde jag att de va ikväll mellan 19-22 eftersom jag oftast brukar boka då, så va jag nere för att kolla om de va då jag hade tid men det va det juh inte! Jag hade ju redan missat den!
FAN OXÅ!!
Och så tänkte jag att jag går ner halv 5 för att se om den som bokat tagit sin tid annars börjar jag tvätta...tror ni inte jag glömmer det oxå!?
FAN OXÅ!!

Ja jag får väll helt enkelt boka en ny tid då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0