Vi ses på måndag!

hejsan hoppsan! I helgen har jag och min älskade lilla familj haft fullt upp faktiskt. I fredags fick vi ju barnvakt och då passade vi på att gå på bio, såg Iron man-den va rätt så bra faktiskt, trotts att den handlade om robtar haha. I lördags åkte vi ut till haninge hälsade på farmor och va på 60 års kalas, jätte mysigt och idag har vi vart ute och grillat och bara njutit i solen.

En perfekt helg måste jag säga...men nu e det tebax till vardagen som gäller!

Ses på måndag!

Kommentarer
Postat av: iluna

hello....vi kommer förmodligen åka ner till astridlindgrens värld oxå efter kolmården när man ändå är ute å åker..så om ni vill me dit i stället kan ni ju höra av er. Funderar på att boka någon stuga på en camping då, typ 1 vecka.'¨
kram

2008-05-05 @ 08:39:52
URL: http://iluna84.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hej! Jag ska sätta ihop ett dop-outfit-kollage till dig under morgondagen :)

2008-05-05 @ 23:01:07
URL: http://whattowear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0