Deppiga funderingar

Förra veckan va jag ju som sagt lite halv deppig, gav mig då tusan på att denna vecka skulle jag ha fullt upp och må bra. Vilket funkade bra tills igår kväll då Tilda fick ett av sina trottsiga utbrott på kvällen. Jag vet inte vad som hände med mig då men jag blev bara så trött på allt, allt känndes hopplöst och skit!
Känner att jag inte har en aning om hur jag ska handskas med hennes utbrott, allt jag försökt med har misslyckats och nu blev jag bara såååå deppig. Jag sket i allt och gick och la mig på soffan å tjurade, där låg jag hela kvällen i princip. Tänkte att jag idag skulle vakna upp å va på bra humör igen, men NEJ deppet e kvar.

Idag ska jag iaf bara vara hemma i mjukisar och städa, tvätta osv, jag hoppas verkligen jag kan ta mig i kragen.

Kanske jag ska ha Tilda hemma från dagis nån dag så vi bara får mysa, det kanske är mer uppmärksamhet hon behöver från mig....

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är en jätte bra mamma! De är inte alla som ser sina barn som du gör. Glömm inte bort att du är unik och du kan allt du vill.

Kram

2008-11-13 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0