min önskelista födelsedag-08

jag antar att det e dax att fylla i min årliga önskelista, detta gör jag mesta dels för mig själv. För att få lite ordning i min förvirrade skalle men även för att typ om nån släkting ringer och frågar vad jag önskar mig så kan jag snabbt klicka fram min lilla lista och se vad som står där... :)

Mina koppar som jag bloggat om så många gg förr finns nu inne på Lagerhause igen och denna gg i färgerna svart, lila och rosa 99 kr/st det finns även matchande skålar till 2 st/60 kr. Jag vill önska mig de rosa elr lila (hällst rosa).

Den fina klänningen från H&M i stl 36, 349 kr.


Jackan från H&M stl 36, 798kr


En Booerang jacka stl xs, 4.000 kr. (med pälskragen)


Ett besök till frisören för klippning och slingor, vill färga/slinga/klippa mig typ så här:
 

Väska och plånbok från H&M: 198kr resp 98 kr.

Nää nu har jag så ont i kroppen av att sitta här så nu hoppar jag i säng, får uppdatera listan senare. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0