På Onsdag händer det grejor!

Jaha då va singel mammor slut för ikväll och klockan är nu 22:12 PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP!!!
Men ingen Annelie ligger i sängen, här sitter jag fast änn jag e skit trött, haha. Snart, ska snart hoppa i säng!

På Onsdag ska Tilda va ledig från dagis och vara med mormor hela dagen, de ska åka in till stan och hitta på ågot roligt, kanske äta en hamburgare och lite pommes frites oxå. Det blir nog himla kul för min lilla tjej!

Kul blir det för mig oxå då jag på Onsdag ska få hit min systers symaskin som jag ska få låna. Så nu får jag äntligen börja sy, det ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: zelita

VAd ska du sy för nått spännande? Sv, Tack för svaret på min undring =) känner likadant, ställde frågan i bloggen eftersom jag ville veta om jag överreagerar eller ej.

2008-09-08 @ 22:30:51
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0