hallå hej

sitter här framför datan och e aningen bränn skadad i fejjan! Det är så att jag var på Hälso utbildningen idag igen och vi hade 1 tim lunch, så när jag ätit klart så tänkte jag passa på å gå å lägga mig i ett solarie som låg vägg i vägg till utbildnings lokalen. Riktigt skönt tänkte jag som inte har solat på flera år, 15 min tänkte jag mjuk starta med och allt känndes bra. När jag klev ur tyckte jag att de brändes lite i ansiktet och såg att ansikts förstärkaren suttit på. Men tänkte inge mer på det eftersom jag inte va röd i ansiktet elr så, men sen när jag kom hem och tog en titt i spegelsn så va det ingen rolig syn kan jag ju lova!

Är röd som en tomat i hela ansiktet och hela bröstet, jag ber till guuuud att det ska ha lagt sig till imorgon. Har verkligen ingen lust å gå till jobbet så här och att ha 20 fråg visa barn som undrar vad jag har gjort i ansiktet!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Grattis på namnsdagen =)

Skriver det här ;)

Kram

2009-04-21 @ 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0