Måndag igen....

Jaha då var det måndag igen och ännu en ny vecka. Det känns helt ok faktiskt eftersom jag hade en ganska händelserik och rolig helg, sånna helger borde jag ha oftare.

Lördagen var jätte trevlig, jag och S åkte ut till mamma och lämnade barnen sen drog vi in till stan för att köpa presenten: zorbing för 2- Man spänns fast mitt emot varandra i en jätte stor plast boll och sedan knuffas man ner för en backe typ. Haha tyckte det skulle vara lite annorlunda och roligt, hoppas det uppskattas! Jag och S köpte oxå något fint att ha på oss och sen drog vi till partajet! Det var riktigt roligt, de var 30 pers som kom en massa gott små plock, tipsrunda och trevligt folk. Vi stannade inte kvar så länge men det var verkligen kul att få komma ut och umgås bland vuxna för en gg skull.

Och på Söndagen kom mamsen tebax med barnen och jag (aningen seg från gårdagen) drog mig vidare till nästa fest. Ilunas båda barn fyllde år så de va barnkalas.

Ja, full rulle hela helgen!

Har ni gjort något kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0