Tänker så det knakar

Middagen hos mamma igår var riktigt trevlig. Farmor kom dit oxå och hon var så glad över att träffa barnen. Vi hann även med att besöka kyrkogården och sätta dit lite fina påsk blommor.

Nu ligger s och barnen och vilar lite men jag kan inte slappna av eftersom jag har så mkt att tänka på. Jag har nämligen pratat med min chef om att jag inte riktigt trivs på mitt jobb och nu har hon erbjudit mig en annan plats. Det ska nämligen öppnas två nya små barns avdelningar och dit är jag välkommen. Jag tycker det låter jätte roligt att få vara med från början och bestämma, träffa familjerna från dag ett, inreda osv. Men å andra sidan så stiger jag verkligen ut ur min trygghets zon om jag skulle ta det här jobbet, men det är väll så man utvecklas och få nya erfarenheter?

Just nu lutar det mot att jag kommer tacka ja till den nya tjänsten, men det känns som ett stort och läskigt beslut och jag vet inte riktigt vad jag ska göra....

Så på Tisdag måste jag komma med ett besked till min chef.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ta det nya jobbet!!! Någon gång kommer du ändå byta eller??? Byt nu, du kommer inte ångra dig om du skulle göra det så kan du byta igen och igen och igen... var aldrig halv nöjd, det är ditt liv det handlar om!!! Livet går inte i repris. KRAM!

2009-04-12 @ 20:34:04
Postat av: Tessan

Håller med,ta chansen kommer nog vara kanon kul att vara med från starten,berätta hur de går sen =)

Kram på dig tjejen

2009-04-13 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0